Begin stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van jeroenmemelink - WaarBenJij.nu Begin stage - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van jeroenmemelink - WaarBenJij.nu

Begin stage

Door: Jeroen Memelink

04 Mei 2015 | Curaçao, Willemstad

Afgelopen week hebben wij onze stageplek gezien. De partybar Now2do is gebaseerd op de films van 'The Hangover' en de consumentennaam is daarom The Hangover bar. Het is een ruime discotheek die erg leuk en toepassend is ingericht met posters en herkenningsobjecten van de film.

Als eerst hebben wij met al het personeel van de Hangover een vergadering gehad. Ons werd verteld dat de Hangover op Curaçao bekend staat om zijn late openingstijden. Aangezien alle feesttenten in het centrum om 12 en 1 uur sluiten, heeft de Hangover zich ontwikkeld als een afterparty bar.

Onze taak word het organiseren en bedenken van evenementen bij de Hangover. Verder werken we twee avonden in de week achter de bar.

Woensdagavond had ik voor het eerst in de bar gewerkt. Het ging erg goed en het was een drukke avond. Sommige dranken kende ik nog niet goed maar ik merk dat dit snel te leren is. Grappig is dat veel mensen je herkennen als je uitgaat in het centrum.

Aankomende dagen gaan we bespreken wat ik wil leren deze stage en hoe we alles gaan aanpakken.

Verder heb ik deze week heel veel aan het strand gelegen en gechilled. Ik merk dat niemand stress heeft op dit eiland en relaxen een belangrijk moment van de dag is:-) Ik voel me al helemaal thuis.

• 07 Mei 2015 - 22:08

Marie-lou:

Goed bezig jeroen! Ben benieuwd naar alle drankjes! We missen je hier! Xx lou

• 08 Mei 2015 - 06:20

Laurine:

Tsjonge, ken weinig stageplekken waarbij je op het strand mag chillen! En leuk, feestjes regelen, gerelateerd asn The Hangover! Succes daar!! Xxx

• 14 Mei 2015 - 19:34

Lennie:

Ha Jeroen.
    Dat klinkt goed! Zal soms wel een Hangover worden.....veel plezier met je stage.