Nog een kleine maand te gaan - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van jeroenmemelink - WaarBenJij.nu Nog een kleine maand te gaan - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van jeroenmemelink - WaarBenJij.nu

Nog een kleine maand te gaan

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2015 | Curaçao, Willemstad

Inmiddels ben ik al ruim 2 maanden op Curaçao. Ik merk dat ik me helemaal thuis voel in Curaçao. De eerste weken was dat wat minder door een aantal criminelen verhalen die ik heb meegekregen en dat er bij ons thuis ook een overval was geweest. Maar deze dingen kunnen allemaal voorkomen worden als je goed denkt aan veiligheid en je aanpast aan de cultuur. Zo word het hier erg op prijs gesteld als je een aantal woorden in het Papiaments kent en mensen daarmee begroet. Ik vind de mensen hier veel socialer als in Nederland. Ze zijn minder gehaast en zijn erg behulpzaam. Het verschil tussen arm en rijk is gewoon erg groot.

Mijn stage bij de Hangover bar loopt ook op volle toeren. We zijn nu bezig met een groot concept voor een feest die we gaan organiseren. Dit concept heb ik samen met Gijs bedacht (Klasgenoot) en we werken deze ook zelf uit voor de Hangover. Het zou zelfs kunnen dat we een bekende artiest gaan inhuren. Verder ben ik bezig met het monteren van een promotievideo voor de Partybar. Op grote feesten hebben we gefilmd en daarvan maken we een filmpje die zowel de Hangover goed kan gebruiken als promotie en die we voor onze schoolopdracht kunnen gebruiken.





Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juli 2015

zondag 12 juli aankomst thuis

20 Juni 2015

Nog een kleine maand te gaan

19 Mei 2015

Eerste maand in Curaçao

04 Mei 2015

Begin stage

26 April 2015

Eerste dagen

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 10748

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: